It´s okay not to be okay

Dagar består av tårar, oro och en slags rädsla. Man är arg, men vet inte på vad. Så arg så man vill slå på allting som finns i ens närhet. Men man vet fortfarande itne på just vad man är arg på. Men jag antar att det är för att livet är så orättvist. Så fucking jävla äckligt orättvist. Varför kan inte någon människa som har gjort dåliga saker som en mördare eller våldtäcktsman få all denna skiten istället? Någon som nästintill förtjänar det.

Man känner sig så hjälplös. värre än en liten kattunge. Vad jag än gör så kan inte det förändra någonting. För allt har redan hänt och allt har redan gått för långt för att jag ska kunna göra något. Känns mer som att ju mer man försöker, ju värre blir det för att man hoppas på att det ska bli bättre eller vara över, men det slutar allting i någon ända med en stor besvikelse och tårar som rinner i dagar. Drömmarna på nätterna målar alltid upp det värsta som kan hända. 

Att tonåren är en tuff tid har man alltid fårr höra, men att allt skulle vara såhär eller att det skulle vara tufft på detta sättet, hade jag aldrig anat eller föreställt mig. 
 
Förvänta er inte saker där ni vet att det kan komma något emellan och förstöra det helt. För när det händer så blir allting ännu värre. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Brolin | Foto och mode

Tro mig, jag känner igen den känslan, har haft den alltför många gånger! :/

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på 500kr hos stilrenaklockor.se! Två stycken vinnare får vardera presentkort på 500kr! Var med och tävla här: http://elinbrolin.se/2013/december/tavling-500-kr-presentkort.html#comment
Kram på dig! :)

2013-12-18 @ 16:38:02
URL: http://elinbrolin.se
Postat av: Ella

Kram Emma <3

2013-12-18 @ 17:10:36
Postat av: ♫♪ sandra

usch ja vet hur det känns, finns om du vill prata <3

2013-12-18 @ 18:50:26
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Evelina Lindström

Stor kram till dig! Vet hur det känns, men försök tänka positiva tankar. Lyssna på bra musik :)

2013-12-18 @ 21:32:41
URL: http://evelinalindstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0