Ishallen

Är hemma och mellanlandar lite och förbereder mig innan jag åker till ishallen för att se och fota på årets juluppvisning. 
Det är blandade känslor för att åka till ishallen efter att ha spenderat ca 9 år av mitt liv där, men jag hoppas att denna gången går bättre än den förra. Även om det är flera år sedan jag slutade så känner jag min prestationsångest ta öven mig så fort jag kliver innanför dörrarna. Men nu ska jag gå dit för att ha kul och se alla duktiga åkare och se alla program som min duktiga syster har gjort med dans och hela köret. Tänkte filma lite så att ni också kan få se!
Min fina syster♥
 

Kommentarer
Postat av: wilma

Jag kan inte föreställa mig dagen då jag slutat i konståkning och ska åka tillbaka till ishallen, kommer vara extremt jobbigt känner jag på mig. Konståkning är en sån stor del av mitt liv!

2013-12-12 @ 18:10:54
URL: http://wilmacelina.blogg.se
Postat av: Tess

Grymt fin bild! :) Kram

2013-12-12 @ 19:01:46
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0