feliz navidad prospero año y felicidad

Godmorgon alla glada. Sitter i sängen med benet i högläge och jobbar med skolan hemifrån idag. Redigering och rensning av bilder (inklusive lite falsk sång till alla jullåtar, därav rubriken) är vad jag ska sysselsätta mig med idag. Har några få bilder till som ska tas men annars är det "bara" efter behandlingen av bilderna som jag har kvar på mitt projekt. 

Är glad att jag slapp gå till skolan idag med mitt ben som fortfarande gör brutalt jätteont. (Emma, vad hade du förväntat dig när du sträckte hela baksida lår, och det hände för ca 16 timmar sen?!) Drömmde om och önskade att det skulle gå över under natten men efter att ha läst på alla möjliga träningsforum om hur man ska behandla detta på bästa sätt, så stog det kan ta upp till tre veckor innan det är bra igen. TRE VECKOR!!! Jisses, kommer ju klättra på väggarna och vara överdrivet rastlös hela dagarna. Stackars min familj som ska umgås med mig i jul hehe.
Men en positiv sak (mitt i allt mitt klagande) är att jag har träningsvärk i mina armar idag så gårdagens träning tog lika bra som det kändes!!
 

Kommentarer
Postat av: JPhotographs

Hoppas du har det skönt där hemma :)

2013-12-11 @ 14:08:02
URL: http://jphotographs.blogg.se
Postat av: veronica eriksson

Ajajaj, det lät inget vidare! Hoppas det blir bättre :)

2013-12-11 @ 15:13:39
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Nej usch vad tråkigt! :(

2013-12-11 @ 16:39:03
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0