A bowl from heaven

Var som sagt hos tandläkaren imorses och spände åt tandställningen lite. Idag var han (tandläkaren) inte sur emot mig som han har varit emot mig de andra gångerna, haha.
Börjar kännas lite i tänderna nu, mne det är ingenting om men jämför hur det kommer vara imorgon.. Får passa på att äta för 4 dagar nu för sen blir det yoghurt som gäller, haha. 
Var och körde ett pass på gymmet efteråt. Så jäkla skönt var det att ta ut lite känslor genom att lyfta lite skrot! Nu ska jag städa huset och börja julpyna här så man får lite julkänslor för en vit jul ser det inte ut att bli i år!
 
Min helt sjukt underbart överjättegoda frukost som jag år för någon dag sen och gjorde en repris på idag. Skulle kunna leva på det som är i. Havregrynsgröt med kanel toppat med jordnötssmör, keso, hallon och russin
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

grymt fin blogg!

2013-12-20 @ 14:15:16
URL: http://bjoorkander.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

2013-12-20 @ 18:20:37
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Klara Strömqvist

Åh ser sjukt gott ut! Jag brukar också göra det där! Fast då gör jag bananhavregrynsgröt med keso och jordnötssmör, fin blogg! :)

2013-12-20 @ 19:11:01
URL: http://klaralovisastromqvist.blogg.se/
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så gott!!

2013-12-21 @ 20:24:23
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: ida

Hej har googlat runt på tandställningar och kom till din blogg! Om du inte har något emot det har jag lite frågor om tandställning, ska själv få det till våren (helst innan studenten). Jag undrar hur länge det tog att få tandställning efter första/andra besöket då man gjorde avtryck, röntgade tänderna och så? Och så undrar jag om du fick dra ut några tänder? Och hur länge det tog tills du fick göra det? Har överbett själv så jag lär nog få göra det. :) / Ida

2013-12-23 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0