No more lazy days

Gick upptidigt imorses och var ute och gick och åt sen frukost innan jag sen däckade i sängen igen. Förstår inte riktigt hur jag sak överleva att börja skolan om 2 dagar när jag har varit ledig sen den 31 maj. "Bara" att säga hejdå till latmasken som är i en! Men samtidigt så ska det bli lite skönt att få något gjort på dagarna och inte bara dega framför en datorskärm hehe.. Och jag ska väll inte klaga när nästan alla redan har börjat eller börjar imorgon och jag slutade i alla fall en vecka före alla andra. Så, det är bara back on track med hösttermin och allt som den nu innebär. Jag får ju faktiskt tillbaka min dator också så det finns något possitivt med att börja. 
Ska nu smaka på mitt hembakade bröd och chokladkaka som precis blev klart. Jag hoppas smakar bra annars blir det fågelmat haha.
 
Hej orginella och nytänkta bilder! 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Vilken fin blogg. Checka in på min med :)

2013-08-22 @ 16:30:03
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0