New in

Kom på att jag hade glömt att visa er vad jag köpte i Varberg. Eller, på Gekås när vi var där en sväng. Blev bara saker som jag behövde som dessa två tröjor + massa andra små saker som mascara, nagellack, pincett osv. 
Hittade en liknande tröja som den stickade på Gina Tricot veckan före men denna var lite billigare så köpte den istället #hejjagärsnål
Och en vinröd tröja har jag letat efter sen förra hösten om jag minns rätt så den fick också följa med hem. 
Bara jag som älskar höstmode? Jo, tråkigt med allt mörker och att det börjar bli så kallt att fingrarna nästan trillar av för att man vägrar dra på sig en tjockare jacka, halsduk, mössa eller vantar en dag för tidigt men hösten är så mysig och fin med alla färger. Eller, den största anledningen till att jag gillar hösten är för att jag fyller år, hehe. Fast nu är det ju bara mitten på august så det är långt kvar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Fina tröjor!!

- Åh tack så mycket!

2013-08-11 @ 19:03:46
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: by cajsab

Vilken fin blogg du har ! :)

2013-08-11 @ 19:03:58
URL: http://bycajsab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0