Monday = Legday

Drog mig ur sängen i morses och gick till skolan igen. Var ju hemma tisdag- fredag förra veckan. Vi hade bara en lektion idag som vanlig på måndagar då vi fortsatte med vårt slutprojekt (ännu ett!). Kom på vad jag skulle göra när jag var ute och gick här hemma. Det är något med träning som gör att min hjärna kan tänka ett steg längre och vara lite kreativ. Körde ett benpass efteråt vilket jag hade längtat efter! Måndagar och benträning hör ihop vilket ger mig en stark hatkärlek till den första dagen på veckan. Träningsvärken komma sitta skönt imorgon kan jag säga!! 
Nu ska jag hjälpa till att fixa mat och sen äta :)

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Gillar din header!

2013-04-15 @ 20:23:10
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0