Känner mig som en ny människa

Har precis gjort mig fräsh inför skolan som börjar imorgon igen. Duschat, klippt mig (jag gör det själv hehe..), tagit ett fotbad och fixat naglarna. Jag använde de saker som jag köpte i London i en nyöppnad butik som ägdes av någon snubbe som gav mig och Lisa en gratis behandling och lät oss testa produkterna innan vi köpte dom. Han sa till oss ca 10 gånger "Do you like magic? Then you gonna like this!!" 
Jag köpte ett bodyscrub som gör så man får babylen hud, ett nagelkitt med en fil (som man filar på nageln med) som ger en så blanka naglar så det ser ut som man har nagellack och också en gel till ansiktet som tar bort döda hudceller. Och så fick vi en tvål också. Är riktigt nöjd med alltihopa! Smörjde sen in mig med min bodylotion ifrån Victoria's Secret och jezuz vad gott den luktar! 
Nu ska jag gå ner för trappan och leta fram något gott i kylskåpet. Om jag hinner imorn så ska jag fixa en film och visa det jag köpte i London :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gillar din header, fina färger!

2013-04-07 @ 20:04:37
URL: http://isabellev.devote.se
Postat av: Y A S M I N E

re: Tack så jättemycket! :)

2013-04-07 @ 20:38:19
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0