i came to win, to fight

Hade lektion i 2 timmar idag. Var på sjukhuset på morgonen och kollade upp mina "halvt missbildade" fingrar. Läkaren kom fram till att jag har för korta senor i fingrarna så det är därför som jag inte kan sträcka på dom, så ska till en ortoped och efter det kanske en operation.. Kunde varit värre och det kunde varit bättre.
 
Idag har vi städat här hemma och fixat fint tills imorn, vi ska ha barnkalas för min systerson fyller hela 2 år. Så imorn ska det blåsas balonger och slås in lite paket, efter det väntas det tårtätning. En härlig dag helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Paulina Lennartson

Åh vad fin du är! :)

2012-09-15 @ 18:32:38
URL: http://paulinalennartson.blogg.se/
Postat av: Ida<3

lika fin som nånsin!! :) <3<3

Svar: tack Ida, du är också jättefin!! :) kramar till dig! <3
Emma Andén

2012-09-16 @ 11:53:47
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0