Painting

Sitter och skissar lite på min bild som vi ska lämna in imorgon. Vi håller på att göra skivomslag och jag gör till en LP-skiva med 'svansjön' som motiv. Dock kom jag på en helt fenomenalisk idé till en annan bild, men  hinner inte gör det.. Lite smått irriterande, men aja. . De sensaste dagarna har jag hafr fyra prov på tre dagar. Dock nationella prov så man kan inte plugga till dom men, läsförståelse, hörförståelse, skriftligt och muntlig prov i spanska. Det förklara nog en hel del, men vi ser frammåt! Endast ETT prov kvar nu i matte som vi ska göra på tisdag. Efter det så har vi typ ingenting kvar i skolan. CHILL!
Kan ju tillägga att, om 35 dagar befinner jag mig på en segelbåt i Grekland i sol och värme och ett HELT sommarlov framför mig. Hakuna Matata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0