Skolavslutningen som slutade i tårar

Ja, idag slutade jag nian. Det var den grundskolan! Det jag kan säga är, det var längesen jag grät såhär mycket! Jag grät på morgonen innan skolan, när alla kom in i aulan, efter att jag och Mathilda hade sjungt "moment- one direction", när lärarna skjöng en egenskriven låt till oss nior,när rektorn stod och sa "ja nu är eran tid här på skolan slut och klasserna kommer splittras", när vi sjöng "den blomstertid nu kommer". Då bröt jag ihop totalt! Hade ögonkontakt med min kompis i publiken, vilket jag nog inte skulle ha haft. Och efter det ska vi inte ens nämna! 
När var senast jag grät såhär mycket? Typ, när jag var fem år kanske? Och sen stod vi och kramade alla kompisar sa hejdå till klassen och gick till lärarummet för att träffa våran underbara SO lärare. Visst det var, eller är skönt att ha sommarlov, men jag kommer sakna alla människor och vissa lärare så otroligt mycket! Vissa av mina närmsta vänner ska jag inte ens gå i samma klass, skolan , eller ens i samma stad! (kan tillägga att jag även gråter just nu)
Det jag vill säga är, älskade, underbara, bästa, stökiga, högljuda, kramgoa 9F, fan vad jag älskar er! 

Nu ska jag byta om till lite mer passande kläder och sen åka till en kompis. Måste hem lite tidigt ikväll (ska upp vid tre inatt och flyga till Greeeeeeeekland!), men skit samma. Eller upp och upp, hinner ju inte ens somna före ;)
Ikväll ska vi bara ha sjukt jävla kul! Taggad till tusen för det här! Puss och kram!

BIld på mig och Mathilda när vi sjöng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0