Does you mother know?

Det var tre tjejer som gissade rätt på bilden som jag la ut, men den ena tjejen, Emmie, hade ingen blogg så därför länkar jag bara de andra två tjejerna. (Emmie om du läser detta, så kommentera detta inlägg om du glömde skiva i din blogg om du har det) De so gissade rätt var Amanda och Emelie. Och rätt svar på frågan är, det är den kyrkan där mamma mia spelades in. Dock inte i själva kyrkan för den var ca. 4 x4 m stor, haha. Men på berget upp där hon sjunger "the winnwe takes it all" vilket jag och Ebba också gjorde :)
 
Här är en annan mamma mia bild på en av stränderna, Kastani Beach, där spelade de in "does your mother know". (Ön heter Skopelos)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: taack så mycket hihi! :D

2012-07-10 @ 15:18:05
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0