Almost a heartattack

Egentligen kunde jag ha legat på mitt golv och dränkt i tårar just nu och varit halvt avliden utav en hjärtattack eller något liknande, men vi ni vad? Istället sitter jag här framför datorn och skrivet ett blogginlägg (samtidigt som jag har utbrott på den otroligt snabba datorn) Anledning till det första jag skrev? Jo igår slutade min lilla älskade bebis (kamera) att andas (fungera) heeeelt utan anledning. Den funkade på dagen, men på kväller vile den inte starta. Då var det nära at jag ringde ambulansen till mig själv eller något i den stilen. Och i morses, funkade den inte heller. Sen testade jag stoppa i batteriet i laddaren för att kolla om det var det som var sönder och då började det ladda så jag lär det sitta kvar, satte i det i kameran efter några minuter och kameran funkar. [email protected], typ. Fast hur det var urladdat eller vad som har hänt vet jag inte för det var nästan helt nyladdat, jaja det viktigaste just nu är att den funkar. Kan ju btw säga att ni missade en otroligt snygg dans i mitt rum när jag märkte att min kamera funkade.. hehe
Smakprov ifrån alla bilder jag tog med Ebba för några dagar sen, mer kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0