Nyårs löften

Mina nyårs löften för 2012 är:
#Minska på sötsaker. Inga sådanna saker på vardagar och ifall jag äter något så ska det vara i måttliga mängder.
# Börja träna! Helt seriöst nu! Styrke träning i alla fall 3 gånger/veckan. Ska sätta ihop ett eget program som jag ska köra!
#Tänka igenom mina köp! Inte köpa bara för att utan det ska bli väl använt! Allt jag köper ska kännas som ett bra köp.
# Fortsätta i skolan som jag gör. Kanske höja mig i ett ämne, men annars vara kvar på samma nivå!


Sen finns det väll lite små saker som man ska försöka hålla så som, ha ordning på rummet, osv (sådanna saker som är helt omöjligt att hålla!)

Men mina nyårs löften tror jag eller, SKA jag hålla i år! Det är nog värst i början, sen vänjer man sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0