Make your own footsteps



Hemma, upptinad och mätt efter att ha varit i stallet i minus grader och nu ätit. Slutade tidigt idag och istället för att ta tidiga bussen hem så gick jag och tjejerna ner och tryckte i oss lite pizza. En eftermiddag med mycket skratt! Det är våran stil det! Sen var jag ute och gick en lång promenad med hunden för att bli av den hehe..

Fotade lite när jag kom hem. Tog bland annat bilden ovanför. Kände mig väldigt kreativ när jag kom på idén om bilden.

Ska sova nu :) Hörs imorgon kväll. Ska shoppa med syrran efter skolan. Dock är ju helpank för tillfället, men man kan ju alltid "ögonshoppa". Sen blir det hästen som vanligt, så fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0