I'm talkning to the moon

Egentligen borde inte jag sitta här. Jag borde vara på mitt rum och bli arg på att matteboken inte kan växa upp och lösa sin egna problem.. Vi har matteprov imorgon på procent och jag tror att jag kan det. Bara jag kommer ihåg alla formler om nytt pri,s förändring,  förändringsfaktor, ökning och minsking och allt vad det nu är så ska det nog gå bra! Fast att jag inte kan det är ju en helt anna sak. Så för att fixa till den sista deltaljen så ska jag nu förflytta mig till mitt rum och dö i en halv timma innan jag sen somnar. Sista dagen i skolan imorgon sen är det lov. Jag tackar människan som kom på det där med lov.
En fin måne på kvällen

Om det inte blir någon mer uppdatering är det för att jag dog när jag pluggade matte, bara så ni vet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; haha,ja konstigt nog hamnar alltid kläderna på golvet -.- :)!

2012-02-09 @ 20:56:21
Postat av: vickan

Sv; haha,ja konstigt nog hamnar alltid kläderna på golvet -.- :)!

2012-02-09 @ 20:56:35
URL: http://viictoriiamyhre.blogg.se/
Postat av: Catrine

sv: Tack! Jo, jag ska försöka skriva lite mer fototips i bloggen. Men det får ju gärna bli lite varmare först så att man slipper frysa rumpan av sig utomhus när man fotar, haha! ;)

2012-02-09 @ 21:37:07
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: JuliaW

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-09 @ 22:09:25
URL: http://juliawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0