Live While We're Young

 
Sitter och hoppar i sängen av lycka! Logga in på twitter ( Emma_Anden) i skolan under mattelektionen vilket kanske inte är det bästa att gör när man ser att One Direction har "lagt ut" sin stora nyhet! Deras nya singel (Live while were young) släpps 28 september #ExcitedAsHell. Såg också att Zayn är tillbaka på twitter! Bästa dagen på länge!
Idag, när det ösregnade som alldra värst så hade vi idrott, utomhus. Blött och svinkallt, men det var roligt endå. Alla sprang runt och skrattade åt varandra, sen kastade vi mordvapen (spjut). Ska dra mig mot stallet, men först; pannkaks ätning! Kram! 

Kommentarer
Postat av: Vickan<3

SV: JC tror jag ;)

2012-08-23 @ 21:54:26
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Postat av: Julia

Hej, fin blogg du har:) allt bra?
Kram

2012-08-24 @ 07:54:00
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Ida<3

fina bilder! :D
men du missade huvet.. :/

haha nej skoja!! XD
jättefina bilder! :)

kram! <3

Svar: haha meningen ;) kramar till dig Ida! :) ha en jättebra helg! :)
Emma Andén

2012-08-24 @ 12:37:34
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se
Postat av: Chanelle

Höll på att typ dö när jag såg att One direction ska släppa en ny singel! Happyface typ!
Fina bilder annars, Och jag älskar din blogg!

Svar: haha jag med, ska nog inte kolla twitter på mina lektioner längre, för att spela normal när man får reda på något sådant är inte det lättaste.. hehe ;) Åh tack, vad glad jag blir! :'D
Emma Andén

2012-08-25 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0