I survived!

Känner mig stolk över mig själv som har överlevt första dagen på gymnastiet! Det var inte riktigt så hemskt som det kunde ha varit. Det funkade liksom ;) Men samtidigt kunde det ha varit bättre, jaja,... bara 294 dagar kvar till sommarlovet! 
Vi skulle ha fått våra datorer idag, men leveransen var försenad så vi får dom på tisdag istället, awesome! Imorn har vi spanska första lektionen och jag har glömt bort all spanska under hela sommarlovet.. Typ "¡Hola me llamo Emma, y yo no puedo hablar español!" (hej jag heter Emma och jag kan inte prata spanska) Det är väll vad jag kommer säga imorgon. #DetGårBraNu 
 
Sen tänkte jag också, nu när jag har tillfälle och möjlighet, att tacka för alla fina kommentarer som ni skriver till mig!! Det blir mycket roligare att sitta här och skriva när men får en massa possitv respons tillbaka! TAAAAAACK!!!!!

Kommentarer
Postat av: LINN

åh jag var supernervös första dagen i gymnasiet.. ;D vad går du för linje? :D

2012-08-16 @ 00:44:15
URL: http://livingmylife.webblogg.se
Postat av: Ida<3

åh vad spännande! :D

Jag längtar tills jag börjar på gymnasiet! :D
.
.
.
fråga..! Har DU, som e så snäll och bra, nånsin fått en "taskig" kommentar?!?!? :O

Kram på dig!! <3

Svar: ja, de var faktiskt roligt! Själv märkte jag att det är nu, när man börjar gymnasiet som man börjar resan mot sitt drömjobb! och ja, det är faktiskt några få människor som någon gång har skrivit något som inte är snällt, där de klagar på hur man ser ut, hur man är osv. Helt sjukt att vissa måste trycka ner andra för att kunna må bra själva!
Om alla skulle skriva så snälla saker som du jämt gör Ida så skulle det vara mycket roligare! Kram!
Emma Andén

2012-08-16 @ 00:51:52
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :) Fin bild!

2012-08-16 @ 10:00:52
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: Saga

Ha en bra dag! <3

2012-08-16 @ 11:01:26
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0