Grekland 2012

Sitter och tittar igenom mina Grekland bilder. Gud vad jag saknar det! Saknar min solbränna!
 
Gyros, glass, Marcus och "hans kompis", italienare, vita speedos, annourlunda toalett besök, Stiffler lookalikes, crepsë, William Spetz, galen trafik, moppar, åsnor, bilåkning, krokiga vägar, segla, foppa tofflor, snygga killar, britter, believe album, svett, Cola, turister, salta bad, godis letande, nutella, trasig bikini, dyka efter iblåsta handdukar, djupa livs diskutioner, skratt i mängder, galna taxi caufförer, greker som inte kan klockan och alldra sist, en galen hemresa!  Tack Ebba för en resa som jag kommer minnas, för resten av mitt liv!!!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Jaha, vad heter ponnyn?:)Ras?
Kram

2012-08-19 @ 00:32:07
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

vill med till grekland, så fint de är där!

2012-08-19 @ 16:59:23
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0