D.I.Y

Fick ett litet ryck igår och klippte sönder två tröjor. Den ena köpte jag för att klippa sönder (den var snygg men ful i "halsen" och ryggen) HIttade inget klorin hemma så kunde inte bleka mina shorts eller tröja.. Men här har ni det jag klipte sönder:
 
T-shirt ifrån H&M, köpte den för 2 år sedan och är nästan aldrig använd. Linnet är ifrån Gina är köpte det i början på juli.
Före: 
 
Efter:
klipte t-shirten till ett linne med ganska öppen rygg,me like! Och på linnet klippte jag bort den fula (enligt mig) halsen så nu ärden lite mernormalt urringad. Inna såg det ut som en polotröja. 
Lite olika ljus på bilderna..
Jag är iallafall nöjd! När jag klipte så la jag ett annat linne uppepå som har den formen jag ville ha så att jag hade något att gå efter, men klipp lite i taget och prova, innan du klipper mer!!! Be någon annan att titta på hur det ser ut om du tex klipper en öppen rygg så att det blir jämnt på båda sidor. Och var noga med att inte klippa i det som plagget ligger på. Jag gjorde det i sängen och klippte nästan sönder mitt lakan.. oooops!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-08 @ 03:48:13
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Supersnyggt! Du gjorde så att jag själv funderar på att fixa till mina :P
Btw, allt bra med dig idag?
Kram kram! :)

2012-08-11 @ 19:32:22
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: Lynette Sund, LGKS

Snyggt! Fin blogg föresten. Och jättefina bilder. :)

2012-08-12 @ 03:41:32
URL: http://lgks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0