'Cause I can't love you more than this

Denna vecka har jag spenderat med huvudet i läxböckerna.. Tråkigt, men sant och förhoppningsvis värt det med. Hade matteprov idag som var svårt, men jag tycker att det gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Hoppas på att den känslan sttämmer överens med resultatet.
Nu ska jag fortsätta att lyssa på mina favorit killar. Finner inga ord för dem! ♥ Har alltid tyckt att all JB fans har vart lite over in loved i honom, men nu förstår jag verkligen hur det är! Man kan mitt upp i en låt komma på sig själv om att vara helt tårögd, utan att veta varför. Det bara blir :)

Kommentarer
Postat av: becka

Fin du e!

2012-04-21 @ 11:12:40
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Ida =)

huur kan du va så söt?? :D <3

2012-04-21 @ 14:46:42
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se/
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! Super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om vårab blogg/design? Massa kärlek från oss

2012-04-21 @ 17:23:50
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/
Postat av: Ida <3

skulle du snälla kunna ta dig tid att läsa detta?



Hej Emma =)



Jag läser din blogg varje dag och jag tycker att din blogg är den bästa som finns. bättre än alla "stor-bloggar" och mycket mer rolig att läsa. =)

Jag har aldrig fastnat för en blogg som jag har fastnat för din! =D

Du e så söt och snäll (antagligen är du det men eftersom jag inte känner dig så antar jag bara det för att du verkar så) och du e jättebra på att ta kort.

och tro inte att detta e nåt så kallat "FÅNIGT FJÄSK" för det är så jag tycker. =)



Hoppas att du fortsätter som du gör!

Det blir ju så bra, inte tomatsalsa som min blogg! ;)

(men jag gillar min blogg också för jag gillar färgen på tomatsalsa! =D)



jag tror inte att det var nåt mer... =)

Tack Emma för en underbar och fin blogg! <3<3<3

2012-04-22 @ 23:03:31
URL: http://idaskogsmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0