Tack Zara!

Hej jag kom hem ifrån skolan för ett tag sen och skulle fixa lite mat. Samtidigt så kollade jag in på Zara Larssons blogg (ni vet hon som vann talang för några år sen  och sjunger überbra!)  Hennes blogg hitta ni HÄR) och såg att hon hade länkat mig! Woohooo! Tack Zara!

Volleybollen idag då.. Hehe vi förlorade inte alla matchen men vi vann inte heller. Mitt lag vann fyra av sex matcher så  det va faktist helt okej! Jag ska be min kompis skicka lite bilder på oss när vi spelade med.



Nu ska jag jobba, eller gå ut med min grannes hund kanske stämmer lite bättre :) Det är han som är på bilder för er som inte förstod det.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: A M L O M A

Fin blogg!



Vilken kamera fotar du med? :D

2011-12-20 @ 16:49:03
URL: http://amloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0